چربی زدای گیلارد، پاک کننده قوی سطوح: خرید قویترین چربی‌ زدا+ قیمت

HomeBlogمقالاتچربی زدای گیلارد، پاک کننده قو...

چربی زدا نوعی پاک‌کننده شیمیایی است که مصارف صنعتی و خانگی دارد. از این محصول می‌توان برای پاک کردن روغن، گریس، رزین و … از سطوح مختلف در کارخانه‌ها، تاسیسات صنایع مختلف و حتی آشپزخانه استفاده کرد.

چربی زدا

چربی زدای قوی گیلارد برای پاک کردن چربی از سطوح مختلفی همچون موتور اتومبیل، قطعات ماشین آلات صنعتی، گاز و هود آشپزخانه به کار برده می‌شود. قطرات اسپری شده چربی‌زدا براحتی با مولکول‌های چربی ترکیب شده و ساختار آنها را در هم شکسته و در خود حل می‌کنند. سپس با استفاده از دستمال حوله‌ای یا آب می‌توانید آلودگی‌ها را از سطح پاک کنید. این محصول در بازار موجود است و می‌توانید آن را خریداری کنید. در نظر داشته باشید این محصول به سطح آسیبی وارد نخواهد کرد و اثری از آن به جای نخواهد ماند.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی‌های چربی‌زدا گیلارد، نحوه مصرف و قیمت آن با شماره 989122866626+ تماس بگیرید

چربی زدا چیست؟ 


چربی زدا چیست

چربی‌زدا نوعی پاک‌کننده قوی است که برای پاک کردن گریس، روغن‌ها، روان کننده‌ها، رزین و سایر آلودگی‌های رایج در تعمیرگاه‌ها، کارخانه‌ها و پالایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف از استفاده چربی زدا، پاک کردن و از بین بردن آلودگی‌های روی سطوح است که براحتی و با استفاده از پاک‌کننده‌های معمولی پاک نمی‌شوند. زمانیکه چربی‌زدا به سطح آلوده اسپری می‌شود، به تمام قسمت‌ها(شکاف‌های ریز، گوشه‌ها و …) نفوذ کرده و آلودگی‌های قدیمی را نیز از بین می‌برد.

چربی زداهای با پایه آب معمولا برای مصارف خانگی، پاک کردن قطعات فلزی، ابزار آلات و … مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ این در حالیست که چربی‌زداهای اولتراسونیک برای مصارفی همچون هوا فضا و پزشکی مناسب‌تر هستند.

مزایای استفاده از چربی زدا کدامند؟


مزایای استفاده از چربی زدا

برخی از مزایای استفاده از چربی‌زدا در ادامه متن آورده شده‌اند:

  • چربی‌زداها در اشکال مختلفی همچون اسپری، محلول و … موجود می‌باشند که می‌توان به طور مستقیم روی سطح مورد نظر استفاده کرد. 
  • برخی از چربی‌زداها علاوه بر پاکسازی، سطح را ضدعفونی کرده و بوی بد را نیز از بین می‌برند.
  • چربی‌زدا خورنده نیست و رنگ و پوشش سطح را تغییر نمی‌دهد.

انواع چربی زدا 


انواع چربی زدا

چربی‌زداها با توجه به کاربرد، انواع مختلفی دارند. در ادامه متن انواع چربی‌زداها به اختصار آورده شده‌اند.

چربی‌زدا با پایه آبی 

این چربی‌زدا با پایه آبی می‌باشد که محصولی غیر قابل اشتعال است. از این محصول برای پاک کردن چربی و کثیفی از سطوح مختلف در خانه و صنایع مختلف استفاده می‌شود.

چربی‌زدا با پایه آلی

به منظور پاک کردن انواع آلودگی‌ها از برخی سطوح باید از چربی‌زدای با پایه آلی استفاده کنید. این محصولات ممکن است اشتعال‌پذیر و یا غیرقابل اشتعال باشند.

چربی‌زدای اسیدی

چربی زدای اسیدی علاوه بر قابلیت پاک‌کنندگی ذرات چربی، برای قطعاتی که نیاز به حذف لایه اکسیدشده دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. از چربی‌زدای اسیدی می‌توان برای رسوب‌زدایی سطوح نیز استفاده کرد. این محصول برای تمیز کردن قطعات آلومینیوم، آهن، فولاد و آلیاژ روی کاربرد دارد.

چربی‌زدای قلیایی 

انواع چربی‌زدای قلیایی هم با توجه به نوع سطح و آلودگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول برای آهن، فولاد، آلومینیوم، مس و … مناسب می‌باشد. چربی‌زدای قلیایی معمولا در محدوده دمایی 50 تا 90 درجه سانتی‌گراد کار می‌کند.

موارد استفاده از انواع چربی‌زدا


استفاده از انواع چربی‌زدا

چربی‌زدا تقریبا در تمامی صنایعی که قطعات و ماشین‌آلات به گریس یا روغن‌ برای روان‌کاری نیاز دارند، استفاده می‌شود. برخی از موارد استفاده از چربی زدا عبارتند از:

  • صنعت خودرو
  • صنعت هوا فضا
  • کارخانه‌های تولیدی
  • تاسیسات صنعت نفت
  • مصارف خانگی(گاز، هود آشپزخانه و سینک ظرفشویی)

نکاتی در خصوص انتخاب بهترین چربی‌زدا


به منظور داشتن بیشترین تاثیر به هنگام استفاده محصول و ایمنی لازم، باید فاکتورهای متعددی را در نظر بگیرید. به هنگام انتخاب قویترین چربی زدا، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

اشتعال‌زایی 

اغلب چربی زداها شامل الکل و حلال‌های هیدروکربنی هستند که ممکن است بدون تهویه مناسب، اطراف سطوح داغ و یا اطراف شعله یا جرقه(جوشکاری) خطرناک باشند. همچنین باید در نظر داشته باشید برخی پاک‌کننده‌های غیر قابل اشتعال ممکن است سمی باشند و حاوی حلال‌های خطرناکی مانند پرکلرواتیلن، تری کلرواتیلن یا n-پروپیل برمید باشند. حلال‌های با نقطه اشتعال بالا در دمای معمولی محیط(زیر 60 درجه سانتی‌گراد) احتمال احتراق کمتری دارند.

مقاومت دی‌الکتریک 

برای تجهیزات برقی باید از چربی‌زداهای با مقاومت دی‌الکتریک بالا استفاده کنید. مقاومت دی‌الکتریک حداکثر میدان الکتریکی است که ماده میتواند در برابر آن مقاومت کند. هرچه مقاومت دی‌الکتریک کمتر باشد، احتمال عبور الکتریسیته و فروپاشی بیشتر خواهد بود. قبل از اسپری کردن چربی‌زدا، باید آمپر و ولتاژ مدارهایی که می‌خواهید تمیز کنید را بدانید و از مناسب بودن چربی‌زدا مطمئن شوید.

سازگاری با پلاستیک/لاستیک

هنگام تمیز کردن قطعات و اجزای پلاستیکی لازم است احتیاط کنید. درصورتیکه چربی‌زدا با پلاستیک ناسازگار باشد، ممکن است ترک‌های کوچک روی قطعه ایجاد کند، قطعه جمع شده و یا متورم شود. قبل از استفاده از چربی‌گیر باید در سطح کوچکی آن را تست کنید.

سمی بودن

N-پروپیل بروماید (nPB)، تری کلرواتیلن (TCE) و پرکلرواتیلن (Perc) مواد شیمیایی بسیار سمی هستند که معمولاً در چربی‌زداها برای ارائه عملکرد مناسب در فرمول غیرقابل اشتعال استفاده می‌شوند. تماس با این مواد ممکن است عوارضی همچون سردرد، سرگیجه و … را به همراه داشته باشد. بنابراین بهتر است از چربی‌زدای ایمن و مناسب استفاده کنید.

مسائل زیست‌محیطی

ترکیبات آلی فرار (VOCs) و یا حلال‌هایی با پتانسیل گرمایش جهانی(GWP) نیز از موادی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. برخی کشورها استفاده از مواد با ترکیبات آلی فرار و یا GWP بالا را محدود کرده‌اند.

نکاتی در خصوص استفاده از انواع محصولات چربی‌زدا


استفاده از انواع محصولات چربی‌زدا

  • در نظر داشته باشید نباید چربی‌زدا را با سایر مواد پاک‌کننده شیمیایی مانند سفیدکننده و … مخلوط کنید.
  • به هنگام استفاده از چربی‌زدا دستکش بپوشید و دستورالعمل روی بسته‌بندی را به دقت بخوانید.
  • از محصولات متفرقه و نامعتبر استفاده نکنید، چرا که ممکن است پاک‌کننده روی سطح واکنش نامطلوبی داشته باشد و آن را خراب کند.
  • از مصرف چربی زدا روی گیاهان و حیوانات خودداری کنید.
  • محصول چربی‌زدا را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
  • هنگام استفاده از چربی‌زدا در آشپزخانه و محیط کار، باید مطمئن شوید که مواد غذایی بدون پوشش در اطراف قرار ندارند.
  • لازم است از مقدار مناسب چربی‌زدا استفاده کنید، معمولا بهتر است مقدار کمی روی سطح اسپری کنید و درصورتیکه ذرات چربی پاک نشدند، مجددا اسپری کنید.
  • به هنگام دور انداختن انواع چربی‌زدا لازم است برچسب محصول را بررسی کنید تا موارد لازم را رعایت کنید، چرا که ممکن است این محصول اثرات نامطلوبی بر محیط زیست داشته باشد.

 

مایع چربی زدای قوی گیلارد محصولی کاملا به صرفه و اقتصادی است. با مصرف کمی از این محصول می‌توانید کل آلودگی‌های سطوح دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی، بهداشتی، آشپزخانه، انواع قالب و موتور خودرو را از بین ببرید.

طریقه مصرف:

  1. مقداری از محصول را روی سطح مورد نظر اسپری کنید.
  2. چند دقیقه صبر کنید.
  3. با استفاده از دستمال یا پنبه سطح را کاملا تمیز کنید.

هنگام مصرف حتما از دستکش استفاده کنید.

توجه: از تماس محصول با صورت و چشم خودداری کنید.

پرسش‌های متداول


برای پاک کردن روغن‌های صنعتی چگونه اقدام کنیم؟

به منظور پاک کردن سطوح آلوده می‌توانید از محلول چربی‌زدا استفاده کنید. چربی‌زدای گیلارد با قابلیت پاک‌کنندگی فوق‌العاده و قیمت مناسب در بازار موجود است. مقدار کمی از این محصول را روی سطح اسپری کنید و سپس با استفاده از دستمال حوله‌ای و یا پنبه ذرات چربی را پاک نمایید.

برای تمیز کردن جرم کهنه از هود و گاز آشپزخانه چه محصولی مناسب است؟

برای پاک کردن هود آشپزخانه و گاز می‌توانید از محلول چربی‌زدا استفاده کنید. چربی زدا را روی محل مورد نظر اسپری کنید و چند دقیقه صبر کنید تا ذرات آلودگی به خوبی در آن حل شوند. سپس با استفاده از دستمال حوله‌ای و یا شستشوی با آب سطح را تمیز کنید.

برای تمیز کردن سینک آشپزخانه چگونه اقدام کنیم؟

به منظور تمیز کردن سینک، گاز و … می‌توانید از چربی‌زدا استفاده کنید. چربی‌زدا را به سطح مورد نظر اسپری کنید و بعد از چند دقیقه با دستمال و یا شستشوی با آب آن را پاک نمایید.

قیمت انواع چربی زدا در بازار چقدر است؟

قیمت انواع محصولات چربی زدا در بازار متغیر میباشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت چربی‌زدا گیلارد با شماره 989122866626+ تماس بگیرید.